КП-51
Науковамова як комунікативний феномен
Стилістичнокомпетентнимпрофесіоналоммованеобхідноюумовою для підготовкивисококваліфікованихфахівців будь-якогопрофілю. Але обсягдержавноїмови на периферіюнауковогожиттяпровокуєнедостатню автоматизм в розпорядженніукраїнськоїнауковоїмови, перерваногостилістичних і текстовоїкомпетенції в областінауковоїкомунікації. І, як показуєаналіз анкет, проведенихсередстудентів та викладачівнепреподавательскогопрофілю і лінгвістичногоаналізуступеня шоу науковітекстизаявників, є в цьомунеобхідність.
Таким чином, автор підготувавпромову, в якійрозглянутімовнінедолікирізнихдокументів, дипломів, дисертацій, і запропонувавкількапорадщодоосвоєннямовизасобів.
Зокрема, є виділені теми в ційдоповіді, такі як ознакинаукового тексту, йогоструктурування, особливостівикористаннятермінів і певнічастинимови в наукових роботах, представленихтиповіморфологічні та лінгвістичніпомилки.
Кожендослідниквимагаєнеобхіднупочуттянауковоїмови, мовної смак, володіннянауковим стилем мовлення і письма, мовузасобівнаукового тексту. Ціякості є результатом цілеспрямованоїроботи над собою, тобторозвиваєтьсяготовністьвикористовуватинормативнумова науки в усних і письмових, діалогічних і монологічних формах, і цядоповідьсприятимерозвиткуцихздібностей.
Презентація