Повідомлення про помилку

Strict warning: Only variables should be passed by reference в eval() (рядок 3 із /var/www/clients/client232/web273/web/arch/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).

Дистанційне навчання на КУМЛК

Події та новини кафедри

На період карантину навчальний процес у КПІ ім. Ігоря Сікорського повністю перейшов у дистанційний режим. Викладачі кафедри української мови, літератури та культури ФЛ надсилають конспекти лекцій (відеолекцій) студентам, проводять консультації у групах телеграм та на електронну пошту, оперативно відповідають на запитання, не перериваючи навчального плану. Навчання проводиться, зокрема, за допомогою системи «Електронний кампус» та через платформу підтримки дистанційного навчання Moodle.

Також з конспектами лекцій до деяких дисциплін можна ознайомитись тут:
https://kumlk.kpi.ua/node/1604
https://kumlk.kpi.ua/node/1225

Завадська Вікторія Валеріївна, доцент:

«Дистанційне навчання має як свої позитиви, так і недоліки. Позитивом є те, що ми нарешті опрацьовуємо лекційний матеріал, як давно це роблять у всіх країнах світу (окрім пострадянських): тобто студентам надається інформація, реферована викладачем (у моєму випадку – це текстові файли + презентація). Вони самостійно із цим знайомляться у зручний для себе час та спосіб, а потім відбувається спілкування у режимі консультацій: студенти задають питання, щось уточнюють, обговорюють (усе це відбувається або через електронне листування, або через Viber). Таким чином, засвоєння матеріалу стає набагато продуктивнішим, ніж під час очної лекції, коли можуть заважати різні фактори суб’єктивного характеру.

Проведення практичних завдань, які часто передбачають усну форму виконання, довелося перевести у письмовий режим, що забирає багато часу як у студентів, так і у викладачів. Проте і тут є користь: студенти на практиці опановують навички ділового спілкування та підвищують грамотність. Окрім того, нарешті усі зрозуміли переваги очного вербального спілкування, яке наразі недоступне».

Динікова Лілія Шерифівна, доцент:

«Дистанційне навчання стало випробуванням і для викладачів, і для студентів. Але хочу відмітити відповідальне ставлення студентів до виконання усіх практичних завдань. У мене немає жодного студента, хто б ігнорував виконання домашнього завдання. Я маю 3 факультети: ФІОТ, ІАТ, ТЕФ. Студенти отримують матеріал лекції, конспектують її, а на практичних заняттях в програмі ЗУМ дають відповіді на питання лекції, виконують практичні завдання. Студенти ФІОТ, ІАТ, ТЕФ долучилися до дистанційної науково-практичної студентської конференції "Людина як суб'єкт міжкультурної комунікації", яка пройшла під час карантину, добросовісно підготували доповіді (на сайті є інформація про конференцію). Сподіваюся, що цей новий досвід навчання стане корисним усім нам».

Юлія Маковецька-Гудзь, старший викладач:

«На початку дистанційного навчання було складно від того, що методи офлайн-навчання не "працюють" в онлайні. Особливо складним на початку навчання виявилася перевірка домашніх робіт, коли більше 200 студентів надсилають фото домашньої роботи в зошиті. Довелося шукати та застосовувати інші методи та підходи до навчання.

На першому тижні дистанційної роботи створила для кожного потоку групи в телеграм. Там шляхом опитування студентів вибрали для себе зручний формат роботи. Один факультет (ІТС) отримує повний конспект лекцій та домашні завдання, які вони виконують протягом тижня. Другий факультет (ФСП) обрав формат відеолекцій та короткий конспект лекції. Для них записую та монтую основні питання лекції з елементами презентації та надсилаю для перегляду. Студенти відзначають, що такий формат подачі дуже зручний та незвичний. Домашні завдання студенти отримують у вигляді індивідуальних та групових завдань. Індивідуальні роботи надсилають в телеграм та на електронну пошту. Групові завдання виконують у Google Docs та padlet. Експрес-контрольні роботи виконують у визначений день та чаc у Google Forms. Усі ці матеріали також завантажені у систему Електронний кампус. Там же студенти можуть ознайомитись зі своїм поточним рейтингом.

Для консультацій та спілкування використовуємо телеграм та електронну пошту. Звісно, такий формат незвичний і для викладачів, і для студентів, але ми вже звикли і вийшли на новий рівень дистанційного навчання. Гадаю, що частину завдань і під час стаціонарного навчання можна буде давати в електронному вигляді. Будемо й далі працювати та вдосконалювати якість навчання».

Тільняк Неоніла Василівна, старший викладач:

«Застосування сучасних інформаційних надбань значно покращили рівень моєї викладацької роботи. Я і раніше мала досвід проведення вікторин та різноманітних конкурсів в Інтернет мережі, а відтепер практикую онлайн навчання. Навчальні матеріали практичних занять у форматі презентацій розміщуються в електронному кампусі. На платформі Moodle розміщено дистанційні курси, розроблені кафедрою української мови, літератури та культури. Електронна пошта на період епідеміологічної ситуації стала головним способом комунікації. Студенти регулярно отримують домашнє завдання та роз'яснення поточних питань, також ведеться електронний журнал в електронному кампусі. Найближчим часом проведу заплановану в офлайн режимі конференцію на платформі Zoom».

Фото від наших студентів