Повідомлення про помилку

Strict warning: Only variables should be passed by reference в eval() (рядок 3 із /var/www/clients/client232/web273/web/arch/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).

Гуманітарний та інноваційний напрямок професійної освіти в 21 ст.

Події та новини кафедри

27 березня відбувся студентський семінар «Гуманітарний та інноваційний напрямок професійної освіти в 21 ст.». У семінарі взяли участь студенти ФІОТ. Виступили з доповідями 14 осіб.

Студенти активно брали участь у семінарі, задавали доповідачам питання, оскільки у XXI ст. відбувається зміна освітньої парадигми: пропонуються варіативний зміст освіти і педагогічні технології, нові сучасні педагогічні концепції та ідеї.

Проблема організації і ведення підприємницької діяльності особливо гостро стоїть для вищої школи, оскільки, окрім власне освітнього процесу, вища школа повинна забезпечувати й розвиток науково-дослідного потенціалу і наукоємкого виробництва, що має державну значущість. Вища школа є найдинамічнішою ланкою системи освіти, тому саме ВНЗ володіють необхідними можливостями для отримання економічної вигоди шляхом ведення підприємницької діяльності. Проте в більшості вищих учбових закладів ці можливості або не реалізуються взагалі, або реалізуються не повною мірою.

Перехід до безперервної професійної освіти на всіх напрямах навчання є однією з профілюючих світових тенденцій розвитку освіти, тому для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ цей захід є в деякому розумінні необхідним. Основною ланкою системи безперервної освіти є ВНЗ, тому побудова даної системи може стати складовою частиною його підприємницької діяльності. Формою організації такої співпраці можуть бути своєрідні «науково-технічні парки», які служать ніби інкубаторами наукоємкого бізнесу, так і практичною основою наукової діяльності університетів. Нарівні з безперервною освітою тенденція інтеграції освіти, науки і бізнесу також є одним з найбільш значущих чинників для розвитку підприємницької діяльності ВНЗ. Зростання інтересу комерційних підприємств до наукоємких продуктів і технологій робить можливим комерційне використання результатів наукових розробок ВНЗ, підвищує вірогідність залучення капіталу комерційних структур для створення ВНЗ власного виробництва, дозволяє розвивати підприємницьку діяльність в області обслуговування бізнес-проектів.

Інноваційний розвиток освіти спирається на напрями розвитку освіти і на спеціально розроблені принципи, на підставі яких повинні відбутися системні зміни, що забезпечують його доступність, якість, безперервність та інвестиційну привабливість. Семінар пройшов цікаво.

ДодатокРозмір
PDF icon Програма семінару.pdf418.84 КБ